Relaas en een pot pindakaas

Zelfsturende teams lopen niet vanzelf. Daar moet soms ook hard voor gewerkt worden. Zoals vanmiddag bij mij / ons. Het ging niet van een leien dakje. Profesioneel blijven, maar ook even ventileren in het teamoverleg.

Dus kocht ik vanavond bij de Albert Heijn naast de reguliere snacks (thank god it’s donderdag patatdag) een pot pindakaas voor vogels.

En naast het feit dat ik voor het eerst dit jaar de tuin heerlijk heb om kunnen spitten met dit zachte weer, heb ik ook even nog gauw de pot pindakaas opgehangen. En verheug me nu al op het uitzicht morgen op de boom, waar vogeltjes zullen smullen en gretig gaan pikken in het potje.

bird-915442_1920

Relaas en een pot pindakaas

Geef een reactie

